Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS
Stanowisko: Specjalista/ka ds. zamówień publicznych
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą;
- udział w pracach komisji przetargowej;
- udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia;
- współpraca z kancelaria prawną;
- wsparcie pracowników merytorycznych w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez udzielanie wyjaśnień;
- terminowa realizacja zadań opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących procesu udzielania zamówień;
- archiwizacja dokumentacji przetargowej;
- bieżący monitoring przepisów oraz aktów prawnych w zakresie zamówień publicznych.
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe (preferowane w dziedzinie prawa, administracji lub zarządzania);
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych;
- umiejętność sporządzania umów, raportów i analiz;
- umiejętność analizy i optymalizacji wydatków;
- zdolności negocjacyjne i świadomość biznesowa;
- komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
- znajomość aplikacji prawnych – lex, legalis;
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce;
- biegła znajomość pakietu MS Excel, Word oraz platform zakupowych.
Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS
Stanowisko: Specjalista/ka Działu Księgowości
Zakres obowiązków:
- weryfikacja otrzymanych zleceń sprzedaży pod kątem wystawiania faktur;
- samodzielne wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących oraz not obciążeniowych na podstawie otrzymanych zleceń wewnętrznych;
- poprawna dekretacja dokumentów sprzedaży na odpowiednie konta przychodowe;
- przygotowywanie not odsetkowych;
- uzgadnianie należności kontrahentami;
- monitorowanie należności, w tym udział w realizowaniu procedury windykacyjnej;
- przekazywanie spraw do postępowania sądowego (współpraca z wewnętrzną i zewnętrzną kancelarią prawną);
- rozliczanie i ewidencja płatności kartą;
- weryfikacja rozliczeń delegacji (w tym delegacje w walucie);
- weryfikacja dokumentów kosztowych pod względem formalno-rachunkowym;
- wprowadzanie dokumentów księgowych pod nadzorem przełożonego;
- przygotowywanie raportów na potrzeby sprawozdawczości wewnętrznej;
- aktywny udział w optymalizacji procesów finansowych.
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane z zakresu rachunkowości, finansów czy ekonomii);
- co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość podstaw księgowości;
- znajomość przepisów podatkowych dotyczących wystawiania faktur;
- znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel);
- umiejętności analityczne i organizacyjne;
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;
- chęć poszerzania wiedzy i otwartość na nowe technologie.
- znajomość programu Symfonia Handel;
- znajomość języka angielskiego.
Miejsce pracy: PRS S.A. Placówka Ustka
Stanowisko: Pracownik administracyjny
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zleceń od zleceniodawców, prowadzenie ich ewidencji, przekazywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi;
- prowadzenie ewidencji wystawionych dokumentów z realizacji zleceń;
- prowadzenie ewidencji poczty wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej placówki firmy;
- zakładanie i ewidencja teczek dokumentów związanych z: jednostkami pływającymi, delegacjami służbowymi pracowników placówki, etc.;
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z systemem jakości;
- redagowanie i wysyłanie pism;
- planowanie i realizacja zaopatrzenia placówki w materiały biurowe, druki, środki czystości i inne wynikające z zarządzeń spółki;
- sporządzanie zestawień miesięcznych, kwartalnych, rocznych dotyczących działalności placówki;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia placówki oraz księgozbioru technicznego.
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku pracownika biurowego (mile widziana branża morska, stoczniowa);
- znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) do samodzielnej obsługi dokumentacji;
- dobra organizacja pracy i komunikatywność.
Miejsce pracy: Gdańsk
Stanowisko: Pracownik recepcji
Zakres czynności:
- przyjmowanie interesantów- kontrola dostępu do obiektów Spółki;
- obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych;
- prowadzenie terminarza sal konferencyjnych;
- obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej ze Spółki;
- dystrybucja korespondencji wewnątrz firmy według ustalonego schematu;
- opisywanie faktur w zakresie przyporządkowanym stanowisku;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- wykształcenie min. średnie;
- znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office (głównie MS Excel);
- bardzo dobra organizacja pracy;
- komunikatywność;
- samodzielność i dokładność;
- znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym (przyjmowanie gości zagranicznych);
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Aplikuj na wybrane stanowisko poprzez poniższy formularz