Pozostałe oferty pracy – HR, Administracja, Księgowość

Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS

Stanowisko: Specjalista Radca Prawny

Świadczenie pomocy prawnej zgodnie z regulacjami zawodowymi, w tym m.in.:

  1. analizowanie projektów umów pod kątem zgodności z obowiązującym prawem, konsultacje
    w zakresie przygotowywania i opracowywania umów oraz zobowiązań cywilnoprawnych przez poszczególne komórki organizacyjne Spółki;
  2. opiniowanie umów i udział w ich negocjowaniu;
  3. sporządzanie opinii i analiz prawnych w sprawach dotyczących bieżącej działalności Spółki oraz udzielanie konsultacji i porad prawnych (ustnych oraz pisemnych);
  4. przygotowywanie pism i wniosków w sprawach przedsądowych, sądowych oraz
    w postępowaniu egzekucyjnym, występowanie przed sądami i organami, monitorowanie spraw na etapie przedsądowym, sądowym i egzekucyjnym prowadzonych przez dział lub kancelarie zewnętrzne; współpraca z Zarządem i komórkami organizacyjnymi Spółki w tym zakresie;
  5. informowanie Zarządu, dyrektorów pionów, kierowników komórek organizacyjnych o stanie prowadzonych lub koordynowanych spraw będących przedmiotem postępowania sądowego; przekazywanie skanów prawomocnych orzeczeń sądowych wraz z klauzulą wykonalności inicjatorom postępowania sądowego;
  6. współdziałanie w załatwianiu spraw wpływających w ramach skarg i wniosków oraz krytyki prasowej w przypadkach wymagających opinii prawnych;
  7. opiniowanie wewnętrznych przepisów, regulaminów, zarządzeń, projektów pism związanych
    z działalnością Spółki;
  8. bieżąca obsługa prawna Spółki;
  9. wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd Spółki lub koordynatora świadczenia pomocy prawnej w Spółce, związanych z zajmowanym stanowiskiem.

Wymagania:

  1. posiadanie tytułu radcy prawnego;
  2. minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
  3. doświadczenie w samodzielnej obsłudze prawnej spółek;
  4. znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę nad dokumentami
    w języku angielskim i uczestnictwo w ewentualnych spotkaniach;
  5. mile widziane doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów z branży morskiej, energetycznej, w tym offshore, budowlanej, certyfikacyjnej;
  6. umiejętne organizowanie pracy, samodzielność, terminowość w zakresie realizowanych zadań.

Aplikuj

Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS

Stanowisko: Specjalista Biura Zarządu

Zakres obowiązków:

  1. Koordynowanie prac związanych z opracowywaniem przez komórki organizacyjne aktów wewnętrznych, opracowywanie ich od strony formalno-prawnej oraz opracowanie ich ostatecznej redakcji.
  2. Prowadzenie zbioru wewnętrznych aktów normatywnych i innych dokumentów będących podstawą prawną działania spółki w tym aktualizacja, opracowanie i udostępnianie wykazów tych aktów.
  3. Zarządzanie programem prawnym, nadawanie uprawnień do jego obsługi.
  4. Opracowanie formalnoprawne udzielanych przez Zarząd pełnomocnictw i prowadzenie ich zbioru.
  5. Prowadzenie i aktualizacja:
    • dokumentacji związanej z wpisami do rejestrów sądowych,
    • podstawowych dokumentów organizacyjnych PRS,
    • zbiorów zarządzeń, pism okólnych i pełnomocnictw,
    • zapytań o niekaralność.
  6. Sporządzanie protokołów i prowadzenie teczki protokołów i uchwał z posiedzeń Zarządu.
  7. Sporządzanie, prowadzenie i dystrybuowanie wymaganej dokumentacji związanej z posiedzeniami Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy.
  8. Monitorowanie zagadnień prawnych mających wpływ na działalność spółki.
  9. Koordynacja sporządzania planu strategicznego i planu operatywnego oraz monitorowanie ich realizacji.
  10. Aktualizacja aktów wewnętrznych spółki (regulaminy, instrukcje, uchwały, zarządzenia).
  11. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu podstawowych dokumentów organizacyjnych Spółki.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (prawo, administracja);
  • znajomość języka angielskiego (poziom min. B1);
  • bardzo dobra znajomość MS Office w tym doskonała znajomość arkusza Excel;
  • komunikatywność i wielozadaniowość;
  • wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Aplikuj

Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS

Stanowisko: Specjalista w Biurze Handlowym

Zakres obowiązków:
  • Wyszukiwanie informacji o zapotrzebowaniu na usługi świadczone przez PRS.
  • Przygotowywanie ofert i umów na sprawowanie nadzoru nad statkami w budowie i przebudowie, ze stoczniami i/lub armatorami oraz ich uzgadnianie z komórkami organizacyjnymi PRS.
  • Przygotowywanie umów na nadzory ciągłe, wieloletnie statków w eksploatacji i ich uzgadnianie z komórkami organizacyjnymi PRS.
  • Udział w opracowywaniu i uzgadnianiu innych umów.
  • Prowadzenie rejestru ofert i umów.
  • Prowadzenie archiwum umów zawartych przez OH.
  • Kontrola i aktualizacja dokumentów Systemu Zarządzania Jakością.
Wymagania:
  • Doświadczenie w przygotowywaniu ofert i umów handlowych.
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale handlowym, administracyjnym, gospodarczym, biurze obsługi klienta, itp.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Dobra organizacja, komunikatywność, rzetelność, samodzielność.
Mile widziane:
  • Znajomość branży morskiej, budowy i obsługi statku.
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu przetargów w trybie ustawy Pzp.
  • Doświadczenie w prowadzeniu windykacji.
Aplikuj
Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS

Stanowisko: Dyrektor Finansowy

Zakres obowiązków:
  • Realizacja polityki finansowej firmy (zarządzanie finansami przedsiębiorstwa tj. odpowiedzialność za budżet firmy i strategię finansową).
  • Nadzorowanie i analiza wyników finansowych, przygotowywanie prognoz oraz rekomendowanie działań mających na celu poprawę efektywności finansowej.
  • Zarządzanie ryzykiem finansowym, w tym analiza ryzyka związanego z działalnością międzynarodową i projektami inwestycyjnymi.
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej.
  • Zapewnienie zgodności sprawozdawczości finansowej z przepisami krajowymi oraz międzynarodowymi standardami rachunkowości.
  • Zarządzanie płynnością finansową firmy oraz kapitałem obrotowym, w tym optymalizacja kosztów i pozyskiwanie źródeł finansowania zewnętrznego.
  • Nadzorowanie projektów inwestycyjnych firmy oraz ocena ich opłacalności.
  • Współpraca z bankami, audytorami oraz innymi instytucjami finansowymi.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia).
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów w tym 3-letnie na stanowisku dyrektora finansowego.
  • Doskonała znajomość księgowości i zagadnień podatkowych.
  • Doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami.
  • Doskonała znajomość zasad kontrolingu i zarządzania płynnością finansową.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne – wyciąganie wniosków i prezentowanie rozwiązań na poziomie zarządczym.
  • Płynne posługiwanie się językiem angielskim.
Aplikuj
Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS

Stanowisko: Specjalista ds. tłumaczeń dokumentów

Zakres obowiązków:
  • tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski;
  • tworzenie serwerowej bazy tłumaczeń (oprogramowanie Trados Studio);
  • zapis tłumaczonych dokumentów przy użyciu edytora Word w odpowiednim szablonie;
  • współpraca z inspektoratami autorskimi dokumentów PRS przy ich tłumaczeniu i weryfikacji;
  • znajomość struktury dokumentów PRS (przepisów, instrukcji, publikacji i formularzy) oraz stosowanej w nich terminologii.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego z branży okrętowej;
  • preferowane wykształcenie techniczne związane z budową lub eksploatacją statków;
  • biegłe posługiwanie się edytorem tekstu Microsoft Word;
  • dobra organizacja pracy i uporządkowanie;
  • sumienność, dokładność i terminowość wykonywania zadań;
  • umiejętność jasnego, logicznego i poprawnego językowo formułowania zapisów.
Aplikuj

Pracuj w PRS S.A.

Aplikuj na wybrane stanowisko poprzez poniższy formularz


Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
rekrutacja@prs.pl

Oferujemy:

Pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym

Zapewniamy stabilność i bezpieczeństwo poprzez umowę o pracę.

Rozwój zawodowy

Oparty na systemie szkoleń i kształtowaniu środowiska pracy oraz możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień, finansowanych przez pracodawcę.

Elastyczny czas pracy

Elastyczny czas rozpoczęcia pracy umożliwia dostosowanie harmonogramu do indywidualnych potrzeb, co sprzyja równowadze, między życiem zawodowym, a prywatnym.

Pracowniczy Program Emerytalny

To sposób na gromadzenie dodatkowych oszczędności na fundusz inwestycyjny na czas emerytury, w którym pracodawca, dofinansowuje comiesięczną składkę.

Dofinansowanie do Pakietu Opieki Medycznej

Pakiet medyczny to prywatna usługa zdrowotna, która jest alternatywą dla publicznej opieki zdrowotnej, zapewniając spokój i wsparcie w przypadku różnych sytuacji życiowych.

Kafeterię MyBenefit

Możliwość wyboru i dopasowania benefitów do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji. W ramach tego oferujemy np. karty MultiSport oraz bilety do kina, teatru, na koncerty, czy na basen.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Są to środki finansowe przez pracodawcę, które są gromadzone na osobnym rachunku bankowym, w celu zapewnienia wsparcia socjalnego uprawnionym do tego pracownikom.

Strzeżony parking/garaż dla rowerzystów

Na terenie firmy znajduje się bezpłatny, ogrodzony parking dla pracowników oraz garaż na rowery.

Skip to content