Stanowisko: Specjalista w Biurze Rozwoju Certyfikacji
Zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż szkoleń oraz pozyskiwanie nowych klientów i partnerów;
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i raportowanie wyników;
- koordynowanie logistyki szkoleń, w tym ustalanie harmonogramów, wybór dostawców zewnętrznych, organizacja szkoleń;
- przygotowywanie ofert handlowych i wycen projektów;
- utrzymywanie relacji i stała opieka nad obecnymi klientami.
Wymagania:
- wykształcenie min. policealne;
- minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług;
- nastawienie na realizację celów sprzedażowych i osiąganie wyników;
- umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami;
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz zaangażowanie w pracę zespołową;
- dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań;
- umiejętność aktywnego słuchania i analizy potrzeb klientów;
- gotowość do nauki zagadnień związanych z zakresem oferowanych usług;
- doświadczenie w pracy z systemami CRM;
- znajomość pakietu Microsoft Office;
- prawo jazdy kat. B.
Stanowisko: Auditor wiodący systemów zarządzania wg ISO
Poszukujemy audytorów do nawiązania współpracy w formie umowy zlecenie lub kontraktu B2B.
Zakres obowiązków:
- staranna i rzetelna realizacja audytów trzeciej strony zgodnie z posiadanymi kompetencjami, procedurami systemu zarządzania jakością Biura Certyfikacji Systemów Zarządzania PRS S.A. oraz aktualną wiedzą branżową;
- terminowe sporządzanie dokumentacji audytowej, w tym raportów zawierających wyniki audytu, spostrzeżenia oraz zalecenia dotyczące działań korygujących;
- uczestnictwo w procesie oceny zgodności zgodnie z procedurami systemu zarządzania Biura Certyfikacji Systemów Zarządzania PRS S.A.;
- ciągłe aktualizowanie wiedzy i utrzymywanie kompetencji zgodnie z wymaganiami dokumentacji systemowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub techniczne branżowe;
- doświadczenie w roli audytora kilku systemów, np. ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 50001, ISO 22301, ISO 22000, ISO 37001, ISO 13485 i/lub innych standardów akredytowanych zgodnie z ISO 17021/17065 lub doświadczenie zawodowe w branży związanej z wykształceniem i systemami zarządzania z gotowością do dalszego rozwoju;
- ważne powołanie na audytora wiodącego w ramach programu certyfikacji ISO oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w audytowaniu;
- czynne uprawnienia audytora wiodącego w akredytowanej jednostce certyfikującej w zakresie ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 50001, ISO 22301, ISO 22000, ISO 37001, ISO 13485;
- znajomość zasad, praktyk i technik audytowania;
- umiejętność planowania, przeprowadzania i dokumentowania audytów zgodnie z wytycznymi normy ISO 19011:2018;
- zdolność do oceny wyników audytu, identyfikacji niezgodności oraz skutecznego ich komunikowania;
- dobre zdolności organizacyjne i umiejętność planowania;
- kompetencje w zakresie kierowania i przewodzenia zespołem audytującym;
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne umożliwiające efektywną współpracę z audytowanymi zespołami;
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Word.
- czynne prawo jazdy kat. B;
Mile widziane:
- zaawansowana znajomość języka angielskiego;
- wiedza w zakresie usług, wyrobów, procesów i organizacji w różnych obszarach technicznych zgodnych z PKD;
- gotowość do ciągłego doskonalenia umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach związanych z audytami w ramach danego programu certyfikacji.
Stanowisko: Ekspert w Biurze Certyfikacji Wyrobów i Osób
- realizacja procesów certyfikacji/oceny zgodności/inspekcji w obszarze rekreacyjnych jednostek pływających i skuterów wodnych;
- kontakt z klientami podczas realizacji procesów certyfikacji/oceny zgodności/inspekcji;
- prowadzenie audytów/inspekcji w miejscu wytwarzania wyrobów/prowadzenia procesów/inspekcji.
- wykształcenie wyższe techniczne (min. inż., mile widziane: oceanotechnika, okrętownictwo, mechanika);
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe (mile widziane przy budowie i projektowaniu jachtów i łodzi);
- umiejętność czytania rysunku technicznego;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- prawo jazdy kat. B.
- znajomość zagadnień certyfikacji i oceny zgodności;
- znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001;
- doświadczenie w przeprowadzaniu audytów/inspekcji;
- posiadanie uprawnień żeglarskich.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń i wsparcie w kształtowaniu środowiska pracy;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
- przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
- Pracowniczy Program Emerytalny;
- dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
- dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Stanowisko: Specjalista kliniczny w obszarze wyrobów medycznych
Poszukujemy eksperta do współpracy w zakresie analizy oceny klinicznej wyrobu medycznego.
Wymagania:
- praktykujący lekarz o danej specjalności. Powinien posiadać doświadczenie w używaniu wyrobów danej kategorii lub podobnych wyrobów. Doświadczenie powiązane z kodami MDR (ROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2017/2185 z dnia 23 listopada 2017 r. w sprawie wykazu kodów i odpowiadających im rodzajów wyrobów w celu sprecyzowania zakresu wyznaczenia jednostek notyfikowanych w dziedzinie wyrobów medycznych na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 oraz wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/746) lub z dziedzinami medycznymi, w których pracują.
Mile widziane:
- znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745,
- wiedza i doświadczenie w zakresie odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne,
- wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne,
- wiedza i doświadczenie w zakresie oceny klinicznej,
- znajomość wyrobów, które będą oceniają,
- wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745,
- zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone.
Oferujemy:
- możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
- pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
- praca w zespole doświadczonych specjalistów;
- bogaty pakiet szkoleń;
- odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.
Stanowisko: Recenzent produktu w obszarze wyrobów medycznych
Poszukujemy eksperta do współpracy w zakresie oceny dokumentacji technicznej wyrobów medycznych oraz sporządzania raportów z tej oceny.
Wymagania:
- ukończone studia uniwersyteckie, uzyskany dyplom wyższej uczelni technicznej lub równoważne kwalifikacje w zakresie odpowiednich dyscyplin, na przykład medycynie, farmacji, inżynierii, biologii, mikrobiologii, chemii, materiałoznawstwie, weterynarii, fizjologii, toksykologii, fizyce lub innej pokrewnej nauce;
- 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie produktów stosowanych w opiece zdrowotnej lub w powiązanej działalności, takiej jak: produkcja, audit lub badania naukowe, w tym dwa lata doświadczenia w projektowaniu, produkcji, testowaniu lub używaniu wyrobu lub technologii, które mają być oceniane, lub związanego z aspektami naukowymi, które mają podlegać ocenie;
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Mile widziane:
- wiedza w zakresie prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, a także odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza w zakresie systemów zarządzania jakością oraz powiązanych norm i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745;
- przeszkolenie w technikach auditu umożliwiające krytyczną analizę systemów zarządzania jakością;
- zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone;
- znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745.
Oferujemy:
- możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
- pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
- praca w zespole doświadczonych specjalistów;
- bogaty pakiet szkoleń;
- odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.
Stanowisko: Auditor w obszarze wyrobów medycznych
- prowadzenie auditu SZJ u producenta/jego podwykonawców;
- przeprowadzenie auditu wyrobu medycznego / systemu zapewnienia jakości jako oceny stanu faktycznego, zgodnie z posiadaną wiedzą, na podstawie próbki losowej jaką jest audit;
- sporządzenie dokumentacji auditowej;
- zarządzanie zespołem auditowym;
- sporządzenie raportu końcowego podsumowującego wyniki całego auditu.
- ukończone studia uniwersyteckie, uzyskany dyplom wyższej uczelni technicznej lub równoważne kwalifikacje w zakresie odpowiednich dyscyplin, na przykład medycynie, farmacji, inżynierii, biologii, mikrobiologii, chemii, materiałoznawstwie, weterynarii, fizjologii, toksykologii, fizyce lub innej pokrewnej nauce;
- 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie produktów stosowanych w ochronie zdrowia lub w powiązanej działalności, takiej jak: produkcja, w tym dwa lata doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością;
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- wiedza w zakresie prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, a także odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza w zakresie systemów zarządzania jakością oraz powiązanych norm i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745;
- przeszkolenie w technikach auditu umożliwiające krytyczną analizę systemów zarządzania jakością;
- zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone;
- znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745.
- możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
- pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
- praca w zespole doświadczonych specjalistów;
- bogaty pakiet szkoleń;
- odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.
Stanowisko: Specjalista ds. administracji w Biurze Certyfikacji Wyrobów i Osób
- bieżąca obsługa klienta (kontakt telefoniczny, korespondencja);
- ofertowanie (analiza obecnych warunków współpracy, przygotowywanie nowych ofert oraz dokumentów przetargowych);
- przygotowywanie umów;
- nadzorowanie danych klientów, w tym zapisów z procesów certyfikacji;
- rozliczanie podwykonawców;
- przygotowywanie sprawozdań, analiz z zakresu działalności biura;
- windykacja należności.
- wykształcenie średnie (mile widziane doświadczenie związane z systemami zarządzania);
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- otwartość i komunikatywność;
- umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy zespołowej.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
- przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
- Pracowniczy Program Emerytalny;
- dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
- dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Stanowisko: Specjalista Biura Certyfikacji Systemów Zarządzania
- bieżąca obsługa klienta (kontakt telefoniczny, korespondencja);
- ofertowanie (analiza obecnych warunków współpracy, przygotowanie nowych ofert oraz dokumentów przetargowych);
- opracowywanie umów;
- nadzorowanie danych klientów, w tym zapisów z procesów certyfikacji;
- rozliczanie podwykonawców;
- windykacja należności.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie jakością, systemy zarządzania, ochrona środowiska lub BHP)
- doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie związane z systemami zarządzania);
- umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- samodzielność i inicjatywna w działaniu;
- otwartość i komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń i wsparcie w kształtowaniu środowiska pracy;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
- przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
- Pracowniczy Program Emerytalny;
- dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
- dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Stanowisko: Audytor FSSC
PRS S.A. jest jedyną jednostka certyfikująca systemy bezpieczeństwa żywności wg FSSC 22000 z akredytacją PCA. Posiadamy wyłącznie klientów na obszarze Polski. Audytor FSSC w jednostce certyfikującej pełni kluczową rolę w ocenie i weryfikacji systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności w organizacjach.
Poszukujemy audytorów do nawiązania współpracy w formie umowy zlecenie lub kontraktu B2B.
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie audytów trzeciej strony zgodnie z wymaganiami FSSC 22000, ISO 22000.
- Ocena zgodności systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności z wymaganiami normy FSSC 22000 oraz identyfikacja potencjalnych obszarów do poprawy.
- Terminowe sporządzanie szczegółowych raportów z audytów, które zawierają wyniki, spostrzeżenia oraz zalecenia dotyczące działań korygujących.
Wymagania:
Doświadczenie i wykształcenie:
- Bycie czynnym Auditorem Wiodącym w akredytowanej jednostce certyfikującej FSSC 22000 lub ISO 22000.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie związanej z bezpieczeństwem żywności, technologią żywności, mikrobiologią, opakowaniami lub pokrewnymi dziedzinami.
- Minimum 2 letnie doświadczenie w branży spożywczej, najlepiej w obszarze zarządzania bezpieczeństwem żywności. Kandydaci powinni posiadać doświadczenie w przetwórstwie żywności, w szczególności w sektorach mięsnym, mleczarskim, owocowo-warzywnym, rybnym lub/i produkcji opakowań do żywności lub/i produkcji dodatków funkcjonalnych do żywności, (kategorie BIII, C0, CI, CII, CIII, CIV, I, K).
Znajomość standardów i przepisów:
- Dogłębna znajomość standardu FSSC 22000 v. 6.0 oraz powiązanych norm, takich jak ISO 22000:2018 i specyfikacji technicznych ISO/TS 22002-x, znajomość zasad HACCP.
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa żywności i materiałów opakowaniowych.
Umiejętności audytorskie:
- Umiejętność planowania, przeprowadzania i dokumentowania audytów zgodnie z wytycznymi normy ISO 19011:2018.
- Zdolność do oceny spostrzeżeń audytowych, identyfikacji niezgodności oraz komunikowania wyników audytu.
Kompetencje interpersonalne:
- Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umożliwiające efektywną współpracę z zespołami audytowanymi.
- Swobodne poruszanie się w pakiecie Microsoft Office, w tym w programie Word.
- Terminowość.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym – sporządzanie części dokumentacji audytowej w języku angielskim.
- Gotowość do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności i wiedzy poprzez udział w szkoleniach i kursach związanych z audytami FSSC 22000, ISO 22000.
Pracuj w PRS S.A.
Aplikuj na wybrane stanowisko poprzez poniższy formularz