Stanowisko: Specjalista kliniczny w obszarze wyrobów medycznych
Poszukujemy eksperta do współpracy w zakresie analizy oceny klinicznej wyrobu medycznego.
Wymagania:
- praktykujący lekarz o danej specjalności. Powinien posiadać doświadczenie w używaniu wyrobów danej kategorii lub podobnych wyrobów. Doświadczenie powiązane z kodami MDR (ROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2017/2185 z dnia 23 listopada 2017 r. w sprawie wykazu kodów i odpowiadających im rodzajów wyrobów w celu sprecyzowania zakresu wyznaczenia jednostek notyfikowanych w dziedzinie wyrobów medycznych na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 oraz wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/746) lub z dziedzinami medycznymi, w których pracują.
Mile widziane:
- znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745,
- wiedza i doświadczenie w zakresie odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne,
- wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne,
- wiedza i doświadczenie w zakresie oceny klinicznej,
- znajomość wyrobów, które będą oceniają,
- wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745,
- zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone.
Oferujemy:
- możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
- pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
- praca w zespole doświadczonych specjalistów;
- bogaty pakiet szkoleń;
- odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.
Stanowisko: Recenzent produktu w obszarze wyrobów medycznych
Poszukujemy eksperta do współpracy w zakresie oceny dokumentacji technicznej wyrobów medycznych oraz sporządzania raportów z tej oceny.
Wymagania:
- ukończone studia uniwersyteckie, uzyskany dyplom wyższej uczelni technicznej lub równoważne kwalifikacje w zakresie odpowiednich dyscyplin, na przykład medycynie, farmacji, inżynierii, biologii, mikrobiologii, chemii, materiałoznawstwie, weterynarii, fizjologii, toksykologii, fizyce lub innej pokrewnej nauce;
- 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie produktów stosowanych w opiece zdrowotnej lub w powiązanej działalności, takiej jak: produkcja, audit lub badania naukowe, w tym dwa lata doświadczenia w projektowaniu, produkcji, testowaniu lub używaniu wyrobu lub technologii, które mają być oceniane, lub związanego z aspektami naukowymi, które mają podlegać ocenie;
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- wiedza w zakresie prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, a także odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza w zakresie systemów zarządzania jakością oraz powiązanych norm i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745;
- przeszkolenie w technikach auditu umożliwiające krytyczną analizę systemów zarządzania jakością;
- zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone;
- znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745.
- możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
- pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
- praca w zespole doświadczonych specjalistów;
- bogaty pakiet szkoleń;
- odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.
Stanowisko: Auditor w obszarze wyrobów medycznych
Zakres obowiązków:
- prowadzenie auditu SZJ u producenta/jego podwykonawców;
- przeprowadzenie auditu wyrobu medycznego / systemu zapewnienia jakości jako oceny stanu faktycznego, zgodnie z posiadaną wiedzą, na podstawie próbki losowej jaką jest audit;
- sporządzenie dokumentacji auditowej;
- zarządzanie zespołem auditowym;
- sporządzenie raportu końcowego podsumowującego wyniki całego auditu.
- ukończone studia uniwersyteckie, uzyskany dyplom wyższej uczelni technicznej lub równoważne kwalifikacje w zakresie odpowiednich dyscyplin, na przykład medycynie, farmacji, inżynierii, biologii, mikrobiologii, chemii, materiałoznawstwie, weterynarii, fizjologii, toksykologii, fizyce lub innej pokrewnej nauce;
- 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie produktów stosowanych w ochronie zdrowia lub w powiązanej działalności, takiej jak: produkcja, w tym dwa lata doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością;
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- wiedza w zakresie prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, a także odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza w zakresie systemów zarządzania jakością oraz powiązanych norm i dokumentów zawierających wytyczne;
- wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745;
- przeszkolenie w technikach auditu umożliwiające krytyczną analizę systemów zarządzania jakością;
- zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone;
- znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745.
- możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
- pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
- praca w zespole doświadczonych specjalistów;
- bogaty pakiet szkoleń;
- odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.
Stanowisko: Specjalista ds. administracji w Biurze Certyfikacji Wyrobów i Osób
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klienta (kontakt telefoniczny, korespondencja);
- ofertowanie (analiza obecnych warunków współpracy, przygotowywanie nowych ofert oraz dokumentów przetargowych);
- przygotowywanie umów;
- nadzorowanie danych klientów, w tym zapisów z procesów certyfikacji;
- rozliczanie podwykonawców;
- przygotowywanie sprawozdań, analiz z zakresu działalności biura;
- windykacja należności.
- wykształcenie średnie (mile widziane doświadczenie związane z systemami zarządzania);
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- otwartość i komunikatywność;
- umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy zespołowej.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
- przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
- Pracowniczy Program Emerytalny;
- dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
- dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Stanowisko: Ekspert w Biurze Certyfikacji Wyrobów i Osób
Zakres obowiązków:
- realizacja procesów certyfikacji/oceny zgodności w zakresie posiadanych kompetencji;
- kontakt z klientami podczas realizacji procesów certyfikacji/oceny zgodności;
- prowadzenie audytów/inspekcji w miejscu wytwarzania wyrobów/prowadzenia procesów.
- wykształcenie wyższe techniczne (min. inż., mile widziane: oceanotechnika, okrętownictwo, mechanika);
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe;
- umiejętność czytania rysunku technicznego;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość zagadnień certyfikacji i oceny zgodności;
- znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17065;
- znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17020;
- znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17029;
- znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001;
- doświadczenie w przeprowadzaniu audytów/inspekcji.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń i wsparcie w kształtowaniu środowiska pracy;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
- przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
- Pracowniczy Program Emerytalny;
- dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
- dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Stanowisko: Specjalista Biura Certyfikacji Systemów Zarządzania
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klienta (kontakt telefoniczny, korespondencja);
- ofertowanie (analiza obecnych warunków współpracy, przygotowanie nowych ofert oraz dokumentów przetargowych);
- opracowywanie umów;
- nadzorowanie danych klientów, w tym zapisów z procesów certyfikacji;
- rozliczanie podwykonawców;
- windykacja należności.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie jakością, systemy zarządzania, ochrona środowiska lub BHP)
- doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie związane z systemami zarządzania);
- umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- samodzielność i inicjatywna w działaniu;
- otwartość i komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń i wsparcie w kształtowaniu środowiska pracy;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
- przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
- Pracowniczy Program Emerytalny;
- dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
- dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Stanowisko: Audytor FSSC
PRS S.A. jest jedyną jednostka certyfikująca systemy bezpieczeństwa żywności wg FSSC 22000 z akredytacją PCA. Posiadamy wyłącznie klientów na obszarze Polski. Audytor FSSC w jednostce certyfikującej pełni kluczową rolę w ocenie i weryfikacji systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności w organizacjach.
Poszukujemy audytorów do nawiązania współpracy w formie umowy zlecenie lub kontraktu B2B.
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie audytów trzeciej strony zgodnie z wymaganiami FSSC 22000, ISO 22000.
- Ocena zgodności systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności z wymaganiami normy FSSC 22000 oraz identyfikacja potencjalnych obszarów do poprawy.
- Terminowe sporządzanie szczegółowych raportów z audytów, które zawierają wyniki, spostrzeżenia oraz zalecenia dotyczące działań korygujących.
Wymagania:
Doświadczenie i wykształcenie:
- Bycie czynnym Auditorem Wiodącym w akredytowanej jednostce certyfikującej FSSC 22000 lub ISO 22000.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie związanej z bezpieczeństwem żywności, technologią żywności, mikrobiologią, opakowaniami lub pokrewnymi dziedzinami.
- Minimum 2 letnie doświadczenie w branży spożywczej, najlepiej w obszarze zarządzania bezpieczeństwem żywności. Kandydaci powinni posiadać doświadczenie w przetwórstwie żywności, w szczególności w sektorach mięsnym, mleczarskim, owocowo-warzywnym, rybnym lub/i produkcji opakowań do żywności lub/i produkcji dodatków funkcjonalnych do żywności, (kategorie BIII, C0, CI, CII, CIII, CIV, I, K).
Znajomość standardów i przepisów:
- Dogłębna znajomość standardu FSSC 22000 v. 6.0 oraz powiązanych norm, takich jak ISO 22000:2018 i specyfikacji technicznych ISO/TS 22002-x, znajomość zasad HACCP.
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa żywności i materiałów opakowaniowych.
Umiejętności audytorskie:
- Umiejętność planowania, przeprowadzania i dokumentowania audytów zgodnie z wytycznymi normy ISO 19011:2018.
- Zdolność do oceny spostrzeżeń audytowych, identyfikacji niezgodności oraz komunikowania wyników audytu.
Kompetencje interpersonalne:
- Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umożliwiające efektywną współpracę z zespołami audytowanymi.
- Swobodne poruszanie się w pakiecie Microsoft Office, w tym w programie Word.
- Terminowość.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym – sporządzanie części dokumentacji audytowej w języku angielskim.
- Gotowość do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności i wiedzy poprzez udział w szkoleniach i kursach związanych z audytami FSSC 22000, ISO 22000.
Cały czas jesteśmy otwarci także na kandydatów do współpracy na zasadzie zleceniowego audytora zewnętrznego systemów zarządzania, we wszystkich oferowanych przez nas usługach certyfikacji.
Pracuj w PRS S.A.
Aplikuj na wybrane stanowisko poprzez poniższy formularz