Oferty pracy – Pion Certyfikacji

Stanowisko: Specjalista kliniczny w obszarze wyrobów medycznych

Poszukujemy eksperta do współpracy w zakresie analizy oceny klinicznej wyrobu medycznego.

Wymagania:

  • praktykujący lekarz o danej specjalności. Powinien posiadać doświadczenie w używaniu wyrobów danej kategorii lub podobnych wyrobów. Doświadczenie powiązane z kodami MDR (ROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2017/2185 z dnia 23 listopada 2017 r. w sprawie wykazu kodów i odpowiadających im rodzajów wyrobów w celu sprecyzowania zakresu wyznaczenia jednostek notyfikowanych w dziedzinie wyrobów medycznych na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 oraz wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/746) lub z dziedzinami medycznymi, w których pracują.

Mile widziane:

  • znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie oceny klinicznej,
  • znajomość wyrobów, które będą oceniają,
  • wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745,
  • zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone.

Oferujemy:

  • możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
  • pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
  • praca w zespole doświadczonych specjalistów;
  • bogaty pakiet szkoleń;
  • odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.

Aplikuj

Stanowisko: Recenzent produktu w obszarze wyrobów medycznych

Poszukujemy eksperta do współpracy w zakresie oceny dokumentacji technicznej wyrobów medycznych oraz sporządzania raportów z tej oceny. Wymagania:
  • ukończone studia uniwersyteckie, uzyskany dyplom wyższej uczelni technicznej lub równoważne kwalifikacje w zakresie odpowiednich dyscyplin, na przykład medycynie, farmacji, inżynierii, biologii, mikrobiologii, chemii, materiałoznawstwie, weterynarii, fizjologii, toksykologii, fizyce lub innej pokrewnej nauce;
  • 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie produktów stosowanych w opiece zdrowotnej lub w powiązanej działalności, takiej jak: produkcja, audit lub badania naukowe, w tym dwa lata doświadczenia w projektowaniu, produkcji, testowaniu lub używaniu wyrobu lub technologii, które mają być oceniane, lub związanego z aspektami naukowymi, które mają podlegać ocenie;
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Mile widziane:
  • wiedza w zakresie prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, a także odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne;
  • wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne;
  • wiedza w zakresie systemów zarządzania jakością oraz powiązanych norm i dokumentów zawierających wytyczne;
  • wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745;
  • przeszkolenie w technikach auditu umożliwiające krytyczną analizę systemów zarządzania jakością;
  • zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone;
  • znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745.
Oferujemy:
  • możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
  • pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
  • praca w zespole doświadczonych specjalistów;
  • bogaty pakiet szkoleń;
  • odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.
Aplikuj

Stanowisko: Auditor w obszarze wyrobów medycznych

Zakres obowiązków:
  • prowadzenie auditu SZJ u producenta/jego podwykonawców;
  • przeprowadzenie auditu wyrobu medycznego / systemu zapewnienia jakości jako oceny stanu faktycznego, zgodnie z posiadaną wiedzą, na podstawie próbki losowej jaką jest audit;
  • sporządzenie dokumentacji auditowej;
  • zarządzanie zespołem auditowym;
  • sporządzenie raportu końcowego podsumowującego wyniki całego auditu.
Wymagania:
  • ukończone studia uniwersyteckie, uzyskany dyplom wyższej uczelni technicznej lub równoważne kwalifikacje w zakresie odpowiednich dyscyplin, na przykład medycynie, farmacji, inżynierii, biologii, mikrobiologii, chemii, materiałoznawstwie, weterynarii, fizjologii, toksykologii, fizyce lub innej pokrewnej nauce;
  • 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie produktów stosowanych w ochronie zdrowia lub w powiązanej działalności, takiej jak: produkcja, w tym dwa lata doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością;
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Mile widziane:
  • wiedza w zakresie prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, a także odpowiednich norm zharmonizowanych, wspólnych specyfikacji i dokumentów zawierających wytyczne;
  • wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania ryzykiem oraz powiązanych norm dotyczących wyrobów i dokumentów zawierających wytyczne;
  • wiedza w zakresie systemów zarządzania jakością oraz powiązanych norm i dokumentów zawierających wytyczne;
  • wiedza i doświadczenie dotyczące procedur oceny zgodności określonych w załącznikach IX–XI, rozporządzeń 2017/745;
  • przeszkolenie w technikach auditu umożliwiające krytyczną analizę systemów zarządzania jakością;
  • zdolność do sporządzania zapisów i sprawozdań wykazujących, że odpowiednie działania w ramach oceny zgodności zostały należycie przeprowadzone;
  • znajomość prawodawstwa w dziedzinie wyrobów, w tym ogólnych wymogów dotyczących bezpieczeństwa i działania określonych w załączniku I, rozporządzeń 2017/745.
Oferujemy:
  • możliwe formy zatrudnienia: dodatkowa, współpraca, część etatu, etat;
  • pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym;
  • praca w zespole doświadczonych specjalistów;
  • bogaty pakiet szkoleń;
  • odpowiednie warunki finansowe proporcjonalne do wykonywanej pracy.
Aplikuj

Stanowisko: Specjalista ds. administracji w Biurze Certyfikacji Wyrobów i Osób

Zakres obowiązków:
  • bieżąca obsługa klienta (kontakt telefoniczny, korespondencja);
  • ofertowanie (analiza obecnych warunków współpracy, przygotowywanie nowych ofert oraz dokumentów przetargowych);
  • przygotowywanie umów;
  • nadzorowanie danych klientów, w tym zapisów z procesów certyfikacji;
  • rozliczanie podwykonawców;
  • przygotowywanie sprawozdań, analiz z zakresu działalności biura;
  • windykacja należności.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie (mile widziane doświadczenie związane z systemami zarządzania);
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • otwartość i komunikatywność;
  • umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy zespołowej.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
  • Pracowniczy Program Emerytalny;
  • dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
  • świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
  • dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Aplikuj

Stanowisko: Ekspert w Biurze Certyfikacji Wyrobów i Osób

Zakres obowiązków:
  • realizacja procesów certyfikacji/oceny zgodności w zakresie posiadanych kompetencji;
  • kontakt z klientami podczas realizacji procesów certyfikacji/oceny zgodności;
  • prowadzenie audytów/inspekcji w miejscu wytwarzania wyrobów/prowadzenia procesów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne (min. inż., mile widziane: oceanotechnika, okrętownictwo, mechanika);
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe;
  • umiejętność czytania rysunku technicznego;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • prawo jazdy kat. B;
Mile widziane:
  • znajomość zagadnień certyfikacji i oceny zgodności;
  • znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17065;
  • znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17020;
  • znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17029;
  • znajomość wymagań normy PN-EN ISO 9001;
  • doświadczenie w przeprowadzaniu audytów/inspekcji.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń i wsparcie w kształtowaniu środowiska pracy;
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
  • Pracowniczy Program Emerytalny;
  • dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
  • świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
  • dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Aplikuj

Stanowisko: Specjalista Biura Certyfikacji Systemów Zarządzania

Zakres obowiązków:
  • bieżąca obsługa klienta (kontakt telefoniczny, korespondencja);
  • ofertowanie (analiza obecnych warunków współpracy, przygotowanie nowych ofert oraz dokumentów przetargowych);
  • opracowywanie umów;
  • nadzorowanie danych klientów, w tym zapisów z procesów certyfikacji;
  • rozliczanie podwykonawców;
  • windykacja należności.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie jakością, systemy zarządzania, ochrona środowiska lub BHP)
  • doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie związane z systemami zarządzania);
  • umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • samodzielność i inicjatywna w działaniu;
  • otwartość i komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o międzynarodowej renomie;
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń i wsparcie w kształtowaniu środowiska pracy;
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołach;
  • Pracowniczy Program Emerytalny;
  • dofinansowanie do pakietu opieki medycznej;
  • świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • kafeteryjny system MyBenefit z możliwością wykorzystania punktów na dowolne aktywności;
  • dogodną lokalizację, parking samochodowy oraz zadaszone miejsce na rowery.
Aplikuj

Stanowisko: Audytor FSSC

PRS S.A. jest jedyną jednostka certyfikująca systemy bezpieczeństwa żywności wg FSSC 22000 z akredytacją PCA. Posiadamy wyłącznie klientów na obszarze Polski. Audytor FSSC w jednostce certyfikującej pełni kluczową rolę w ocenie i weryfikacji systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności w organizacjach.

Poszukujemy audytorów do nawiązania współpracy w formie umowy zlecenie lub kontraktu B2B.

Zakres obowiązków:

  • Przeprowadzanie audytów trzeciej strony zgodnie z wymaganiami FSSC 22000, ISO 22000.
  • Ocena zgodności systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności z wymaganiami normy FSSC 22000 oraz identyfikacja potencjalnych obszarów do poprawy.
  • Terminowe sporządzanie szczegółowych raportów z audytów, które zawierają wyniki, spostrzeżenia oraz zalecenia dotyczące działań korygujących.

Wymagania:

Doświadczenie i wykształcenie:

  • Bycie czynnym Auditorem Wiodącym w akredytowanej jednostce certyfikującej FSSC 22000 lub ISO 22000.
  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie związanej z bezpieczeństwem żywności, technologią żywności, mikrobiologią, opakowaniami lub pokrewnymi dziedzinami.
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w branży spożywczej, najlepiej w obszarze zarządzania bezpieczeństwem żywności. Kandydaci powinni posiadać doświadczenie w przetwórstwie żywności, w szczególności w sektorach mięsnym, mleczarskim, owocowo-warzywnym, rybnym lub/i produkcji opakowań do żywności lub/i produkcji dodatków funkcjonalnych do żywności, (kategorie BIII, C0, CI, CII, CIII, CIV, I, K).

Znajomość standardów i przepisów:

  • Dogłębna znajomość standardu FSSC 22000 v. 6.0 oraz powiązanych norm, takich jak ISO 22000:2018 i specyfikacji technicznych ISO/TS 22002-x, znajomość zasad HACCP.
  • Znajomość przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa żywności i materiałów opakowaniowych.

Umiejętności audytorskie:

  • Umiejętność planowania, przeprowadzania i dokumentowania audytów zgodnie z wytycznymi normy ISO 19011:2018.
  • Zdolność do oceny spostrzeżeń audytowych, identyfikacji niezgodności oraz komunikowania wyników audytu.

Kompetencje interpersonalne:

  • Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umożliwiające efektywną współpracę z zespołami audytowanymi.
  • Swobodne poruszanie się w pakiecie Microsoft Office, w tym w programie Word.
  • Terminowość.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym – sporządzanie części dokumentacji audytowej w języku angielskim.
  • Gotowość do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności i wiedzy poprzez udział w szkoleniach i kursach związanych z audytami FSSC 22000, ISO 22000.

Aplikuj

Cały czas jesteśmy otwarci także na kandydatów do współpracy na zasadzie zleceniowego audytora zewnętrznego systemów zarządzania, we wszystkich oferowanych przez nas usługach certyfikacji.

Pracuj w PRS S.A.

Aplikuj na wybrane stanowisko poprzez poniższy formularz


Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
rekrutacja@prs.pl

Oferujemy:

Pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym

Zapewniamy stabilność i bezpieczeństwo poprzez umowę o pracę.

Rozwój zawodowy

Oparty na systemie szkoleń i kształtowaniu środowiska pracy oraz możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień, finansowanych przez pracodawcę.

Elastyczny czas pracy

Elastyczny czas rozpoczęcia pracy umożliwia dostosowanie harmonogramu do indywidualnych potrzeb, co sprzyja równowadze, między życiem zawodowym, a prywatnym.

Pracowniczy Program Emerytalny

To sposób na gromadzenie dodatkowych oszczędności na fundusz inwestycyjny na czas emerytury, w którym pracodawca, dofinansowuje comiesięczną składkę.

Dofinansowanie do Pakietu Opieki Medycznej

Pakiet medyczny to prywatna usługa zdrowotna, która jest alternatywą dla publicznej opieki zdrowotnej, zapewniając spokój i wsparcie w przypadku różnych sytuacji życiowych.

Kafeterię MyBenefit

Możliwość wyboru i dopasowania benefitów do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji. W ramach tego oferujemy np. karty MultiSport oraz bilety do kina, teatru, na koncerty, czy na basen.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Są to środki finansowe przez pracodawcę, które są gromadzone na osobnym rachunku bankowym, w celu zapewnienia wsparcia socjalnego uprawnionym do tego pracownikom.

Strzeżony parking/garaż dla rowerzystów

Na terenie firmy znajduje się bezpłatny, ogrodzony parking dla pracowników oraz garaż na rowery.

Skip to content