Pozostałe oferty pracy – HR, Administracja, Księgowość

Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS

Stanowisko: Dyrektor Finansowy

Zakres obowiązków:

  • Realizacja polityki finansowej firmy (zarządzanie finansami przedsiębiorstwa tj. odpowiedzialność za budżet firmy i strategię finansową).
  • Nadzorowanie i analiza wyników finansowych, przygotowywanie prognoz oraz rekomendowanie działań mających na celu poprawę efektywności finansowej.
  • Zarządzanie ryzykiem finansowym, w tym analiza ryzyka związanego z działalnością międzynarodową i projektami inwestycyjnymi.
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej.
  • Zapewnienie zgodności sprawozdawczości finansowej z przepisami krajowymi oraz międzynarodowymi standardami rachunkowości.
  • Zarządzanie płynnością finansową firmy oraz kapitałem obrotowym, w tym optymalizacja kosztów i pozyskiwanie źródeł finansowania zewnętrznego.
  • Nadzorowanie projektów inwestycyjnych firmy oraz ocena ich opłacalności.
  • Współpraca z bankami, audytorami oraz innymi instytucjami finansowymi.

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia).
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów w tym 3-letnie na stanowisku dyrektora finansowego.
  • Doskonała znajomość księgowości i zagadnień podatkowych.
  • Doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami.
  • Doskonała znajomość zasad kontrolingu i zarządzania płynnością finansową.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne – wyciąganie wniosków i prezentowanie rozwiązań na poziomie zarządczym.
  • Płynne posługiwanie się językiem angielskim.

Aplikuj

Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS

Stanowisko: Specjalista ds. tłumaczeń dokumentów

Zakres obowiązków:
  • tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski;
  • tworzenie serwerowej bazy tłumaczeń (oprogramowanie Trados Studio);
  • zapis tłumaczonych dokumentów przy użyciu edytora Word w odpowiednim szablonie;
  • współpraca z inspektoratami autorskimi dokumentów PRS przy ich tłumaczeniu i weryfikacji;
  • znajomość struktury dokumentów PRS (przepisów, instrukcji, publikacji i formularzy) oraz stosowanej w nich terminologii.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego z branży okrętowej;
  • preferowane wykształcenie techniczne związane z budową lub eksploatacją statków;
  • biegłe posługiwanie się edytorem tekstu Microsoft Word;
  • dobra organizacja pracy i uporządkowanie;
  • sumienność, dokładność i terminowość wykonywania zadań;
  • umiejętność jasnego, logicznego i poprawnego językowo formułowania zapisów.
Aplikuj
Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS / praca zdalna

Stanowisko: Specjalista w Biurze Zarządzania Jakością

Zakres obowiązków:
  • Utrzymanie dokumentów w obszarze systemu zarządzania jakością.
  • Organizacja, nadzór, przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
  • Analizowanie wyników, proponowanie i egzekwowanie działań w odpowiedzi na wyniki audytów.
  • Realizowanie innych działań zleconych przez przełożonego.
Wymagania:
  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania jakością.
  • Znajomość norm jakości ISO 9001, ISO 45001, AQAP2110.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność koordynowania zadań.
  • Samodzielność w działaniu i zdolność organizacji pracy własnej.
  • Sprawna obsługa pakietu Microsoft Office.
Mile widziane:
  • Znajomość norm jakości ISO/IEC17020, IACS QSCS.
  • Posiadanie kompetencji auditora wewnętrznego lub wiodącego ISO9001 oraz ISO45001.
Aplikuj
Miejsce pracy: Placówka PRS S.A. w Ustce

Stanowisko: Pracownik administracyjny

Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie zleceń od zleceniodawców, prowadzenie ich ewidencji, przekazywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi;
  • prowadzenie ewidencji wystawionych dokumentów z realizacji zleceń;
  • prowadzenie ewidencji poczty wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej placówki firmy;
  • zakładanie i ewidencja teczek dokumentów związanych z: jednostkami pływającymi, delegacjami służbowymi pracowników placówki, etc.;
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z systemem jakości;
  • redagowanie i wysyłanie pism;
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia placówki w materiały biurowe, druki, środki czystości i inne wynikające z zarządzeń spółki;
  • sporządzanie zestawień miesięcznych, kwartalnych, rocznych dotyczących działalności placówki;
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia placówki oraz księgozbioru technicznego.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • 1 rok doświadczenia na stanowisku pracownika biurowego (mile widziana branża morska, stoczniowa);
  • znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) do samodzielnej obsługi dokumentacji;
  • znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych;
  • dobra organizacja pracy i komunikatywność.
Aplikuj
Miejsce pracy: Gdańsk, Centrala PRS

Stanowisko: Specjalista ds. księgowości

Zakres obowiązków:
  • weryfikacja otrzymanych zleceń sprzedaży pod kątem wystawiania faktur;
  • samodzielne wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących oraz not obciążeniowych na podstawie otrzymanych zleceń wewnętrznych;
  • poprawna dekretacja dokumentów sprzedaży na odpowiednie konta przychodowe;
  • przygotowywanie not odsetkowych;
  • uzgadnianie należności kontrahentami;
  • monitorowanie należności, w tym udział w realizowaniu procedury windykacyjnej;
  • przekazywanie spraw do postępowania sądowego (współpraca z wewnętrzną i zewnętrzną kancelarią prawną);
  • aktywny udział w optymalizacji procesów finansowych.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane z zakresu rachunkowości, finansów czy ekonomii);
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • znajomość podstaw księgowości;
  • znajomość przepisów podatkowych dotyczących wystawiania faktur;
  • znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel);
  • umiejętności analityczne i organizacyjne;
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;
  • chęć poszerzania wiedzy i otwartość na nowe technologie.
Mile widziane:
  • znajomość programu Symfonia Handel;
  • znajomość języka angielskiego.
Aplikuj

Pracuj w PRS S.A.

Aplikuj na wybrane stanowisko poprzez poniższy formularz


Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
rekrutacja@prs.pl

Oferujemy:

Pracę w organizacji rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym

Zapewniamy stabilność i bezpieczeństwo poprzez umowę o pracę.

Rozwój zawodowy

Oparty na systemie szkoleń i kształtowaniu środowiska pracy oraz możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień, finansowanych przez pracodawcę.

Elastyczny czas pracy

Elastyczny czas rozpoczęcia pracy umożliwia dostosowanie harmonogramu do indywidualnych potrzeb, co sprzyja równowadze, między życiem zawodowym, a prywatnym.

Pracowniczy Program Emerytalny

To sposób na gromadzenie dodatkowych oszczędności na fundusz inwestycyjny na czas emerytury, w którym pracodawca, dofinansowuje comiesięczną składkę.

Dofinansowanie do Pakietu Opieki Medycznej

Pakiet medyczny to prywatna usługa zdrowotna, która jest alternatywą dla publicznej opieki zdrowotnej, zapewniając spokój i wsparcie w przypadku różnych sytuacji życiowych.

Kafeterię MyBenefit

Możliwość wyboru i dopasowania benefitów do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji. W ramach tego oferujemy np. karty MultiSport oraz bilety do kina, teatru, na koncerty, czy na basen.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Są to środki finansowe przez pracodawcę, które są gromadzone na osobnym rachunku bankowym, w celu zapewnienia wsparcia socjalnego uprawnionym do tego pracownikom.

Strzeżony parking/garaż dla rowerzystów

Na terenie firmy znajduje się bezpłatny, ogrodzony parking dla pracowników oraz garaż na rowery.

Skip to content